Tuesday, February 19, 2019

Cine sunt?


Numele meu este Ana Maria si sunt pasionata de domeniul HR. In acest moment am 5 ani de activitate in acest domeniu si in fiecare zi am sansa sa invat ceva nou.
Primul contact cu resursele umane a fost un internship unde am avut norocul sa am acces la tot ce presupune un departament de HR intr-un grup de firme.





Din universitate am plecat cu ideea ca departamentul resurse umane = oamenii de la personal – adica ei sunt cei care fac documente si se mai implica in cateva activitati de recrutare si cam atat, dar ceea ce se va intampla in cele 3 luni de HR mi-a dat “lumea peste cap” 😊.  Mentorul meu de atunci era total opus a ceea ce spun “cercetatorii britanici” ca ar fi un om de resurse umane, o persoana zapacita, chiar ametita as putea spune, dar care isi facea meseria cu o dedicare fenomenala. Am fost printre putinele norocoase care a avut mai multi mentori in aceasta perioada si cred ca ce m-a ajutat, sa ajung astazi, sa iubesc atat de mult meseria asta este faptul ca am fost curioasa. Am stat pe capul celor din departament pana se saturau de mine, dar am reusit sa invat ce inseamna administrarea de personal si ce inseamna salarizare (lucruri pe care le fac acum) si mi-am dat seama ca HR-ul nu il poti defini atat de strans, pentru ca din punctul meu de vedere job-ul in HR este cel mai tare, atat timp cat il faci cu dedicare si presupune o multitudine de activitati din care ies niste lucruri extraordinare. 
In acest moment incerc sa investesc cat mai mult in mine, sa ma dezvolt cat mai mult pe ariile ce imi spun dragi si in acealasi timp sa imi raspund la miile de intrebati care imi trec prin minte intr-o zi obisnuita.






No comments:

Post a Comment